Κάντε εγγραφή στο Summer Camp με 10% έκπτωση Εγγραφή
ΔΩΡΕΑΝ εργαστήριο ΕΔΩ
ΔΩΡΕΑΝ εργαστήριο ΕΔΩ
Κάντε εγγραφή στο Summer Camp με 10% έκπτωση Εγγραφή
Εκπαιδευτική Ρομποτική Ελλάδα 2024
04/08/2024
Φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στον Δήμο Αγίων Αναργύρων – Καματερού
04/08/2024

Ο Διαγωνισμός First Lego League και η Συμμετοχή του RoboSociety

Δημοσιεύθηκε 04/08/2024


 

Εισαγωγή στον Διαγωνισμό First Lego League

Ο διαγωνισμός First Lego League (FLL) είναι ένας παγκόσμιος εκπαιδευτικός διαγωνισμός ρομποτικής που απευθύνεται σε παιδιά και νέους ηλικίας 9-16 ετών. Η πρωτοβουλία αυτή έχει ως στόχο να ενθαρρύνει την ενασχόληση με την επιστήμη, την τεχνολογία, τη μηχανική και τα μαθηματικά (STEM), προσφέροντας στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να μάθουν μέσα από την πρακτική εφαρμογή και την ομαδική εργασία. Ο διαγωνισμός διεξάγεται σε διάφορες χώρες παγκοσμίως και περιλαμβάνει τόσο περιφερειακούς όσο και εθνικούς αγώνες, με κορυφαίο γεγονός το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στο Χιούστον, ΗΠΑ.

Τι Προσφέρει ο Διαγωνισμός First Lego League;

Ο FLL προσφέρει στους συμμετέχοντες πολλές δεξιότητες και εμπειρίες. Μέσα από τη διαδικασία σχεδιασμού, κατασκευής και προγραμματισμού ρομπότ χρησιμοποιώντας τα Lego Mindstorms ή SPIKE Prime, οι μαθητές αναπτύσσουν:

  • Κριτική σκέψη και επίλυση προβλημάτων: Αντιμετωπίζοντας τεχνικές προκλήσεις, οι μαθητές μαθαίνουν να σκέφτονται αναλυτικά και να επιλύουν προβλήματα με δημιουργικό τρόπο.
  • Συνεργασία και ομαδική εργασία: Η επιτυχία στον διαγωνισμό απαιτεί τη συνεργασία όλης της ομάδας, ενισχύοντας έτσι την ομαδική εργασία και την επικοινωνία.
  • Γνώση καινοτομίας και τεχνολογίας: Οι μαθητές εξοικειώνονται με τις νέες τεχνολογίες και τις καινοτόμες λύσεις, κάτι που είναι πολύτιμο για το μέλλον τους.
  • Πρακτικές δεξιότητες και εμπειρίες: Οι συμμετέχοντες αποκτούν εμπειρία στη χρήση εργαλείων και τεχνικών που θα τους βοηθήσουν στη μελλοντική τους επαγγελματική ζωή.

Ποιοι Μπορούν να Συμμετέχουν;

Ο διαγωνισμός είναι ανοιχτός σε παιδιά και νέους ηλικίας 9-16 ετών, ανεξαρτήτως προηγούμενης εμπειρίας στη ρομποτική. Οι ομάδες συνήθως σχηματίζονται από σχολεία, εκπαιδευτικά κέντρα ή ακόμη και ανεξάρτητες ομάδες φίλων. Οι συμμετέχοντες δουλεύουν υπό την καθοδήγηση ενός προπονητή ή μέντορα, που τους βοηθά να κατανοήσουν τις προκλήσεις και να σχεδιάσουν τις λύσεις τους.


Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα First Lego League;

Το αποκορύφωμα του διαγωνισμού FLL είναι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα First Lego League, που διοργανώνεται κάθε χρόνο στο Χιούστον, Τέξας, ΗΠΑ. Σε αυτό το μεγάλο γεγονός, συμμετέχουν οι κορυφαίες ομάδες από κάθε χώρα, παρουσιάζοντας τις λύσεις τους και διαγωνιζόμενες σε διάφορες προκλήσεις. Η εκδήλωση προσφέρει στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να ανταλλάξουν ιδέες με άλλους νέους από όλο τον κόσμο και να γνωρίσουν τις τελευταίες εξελίξεις στη ρομποτική και την τεχνολογία.


Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα First Lego League;

Το αποκορύφωμα του διαγωνισμού FLL είναι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα First Lego League, που διοργανώνεται κάθε χρόνο στο Χιούστον, Τέξας, ΗΠΑ. Σε αυτό το μεγάλο γεγονός, συμμετέχουν οι κορυφαίες ομάδες από κάθε χώρα, παρουσιάζοντας τις λύσεις τους και διαγωνιζόμενες σε διάφορες προκλήσεις. Η εκδήλωση προσφέρει στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να ανταλλάξουν ιδέες με άλλους νέους από όλο τον κόσμο και να γνωρίσουν τις τελευταίες εξελίξεις στη ρομποτική και την τεχνολογία.


Η Συμμετοχή του RoboSociety

Το κέντρο RoboSociety έχει διακριθεί πολλές φορές στους διαγωνισμούς FLL, αποδεικνύοντας την αφοσίωση και την ποιότητα της εκπαίδευσης που προσφέρει στους μαθητές του. Το 2024, το RoboSociety συμμετείχε με την ομάδα SmegoBots στον περιφερειακό διαγωνισμό της Αθήνας στην κατηγορία challenge. Η θεματολογία της χρονιάς ήταν το STEM και οι τέχνες, και οι ομάδες κλήθηκαν να δώσουν μια καινοτόμα και σύγχρονη λύση σε ένα πρόβλημα της τέχνης και των χόμπι.

Οι SmegoBots δημιούργησαν μια γκαλερί με τη βοήθεια του VR, όπου οι επισκέπτες μπορούσαν να "εισέλθουν" στους διάσημους πίνακες και να δουν τι οραματιζόταν και τι έβλεπε ο ζωγράφος την ώρα της δημιουργίας, καθώς και να ακούσουν αφηγήσεις με πληροφορίες για τον ζωγράφο και τον πίνακα από τους μαθητές. Αυτή η πρωτοποριακή ιδέα τους εξασφάλισε το βραβείο Core Values και την πρόκριση στον μεγάλο τελικό στη Θεσσαλονίκη, στις 9 και 10 Μαρτίου 2024, όπου κατέκτησαν τη 2η θέση με το βραβείο All Rising Star.

Εκτός από τους SmegoBots, το RoboSociety συμμετείχε και με την ομάδα BrickHeadZ στην κατηγορία Masterpiece.

Η Συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα

Η ομάδα RoboSociety επιλέχθηκε να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον παγκόσμιο διαγωνισμό εκπαιδευτικής ρομποτικής First Lego League World Festival 2024, που πραγματοποιήθηκε στο Χιούστον, Τέξας, από τις 17 έως τις 20 Απριλίου. Η ελληνική αποστολή διαγωνίστηκε στην κατηγορία Explore, ανάμεσα σε 58 ομάδες από όλο τον κόσμο. Η ομάδα μας παρουσίασε το Hobart Day, μια μέρα εμπνευσμένη από τη Μέρα Καριέρας, όπου οι επισκέπτες μπορούσαν να δοκιμάσουν διάφορα χόμπι και ενδιαφέροντα, όπως αρχαιολογία, μουσική, γκράφιτι, σκειτ, θέατρο και κινηματογράφος. Μια λιμουζίνα μετέφερε τους επισκέπτες από τη μία δραστηριότητα στην άλλη. Η RoboSociety κέρδισε το βραβείο του Καλύτερου Μοντέλου Κατασκευής (Model Award). Η διεύθυνση του κέντρου και οι εκπαιδευτικοί μας είναι υπερήφανοι για την επιτυχία των μαθητών και υπόσχονται ακόμα μεγαλύτερες διακρίσεις στο μέλλον.

Προηγούμενες Συμμετοχές του RoboSociety

Το RoboSociety έχει μακρά ιστορία συμμετοχής στους διαγωνισμούς FLL, με πολλές επιτυχίες και διακρίσεις. Την προηγούμενη σεζόν, το RoboSociety συμμετείχε με δύο ομάδες, τους LazerOn και τους WaterPower, στη θεματολογία "Super Powered," η οποία εστιαζόταν στην ενέργεια. Οι ομάδες μας παρουσίασαν καινοτόμες λύσεις και ξεχώρισαν για την ποιότητα και τη δημιουργικότητά τους.

Το 2022, το RoboSociety συμμετείχε για πρώτη φορά στην κατηγορία challenge με τέσσερις ομάδες στον περιφερειακό διαγωνισμό της Αθήνας. Οι ομάδες TechKids, RoboDudes, RoboMax και Supreme Tech διαγωνίστηκαν στη θεματολογία "Cargo Connect," που εστιαζόταν στις μεταφορές. Η παρουσία μας ήταν εντυπωσιακή και οι μαθητές μας απέδειξαν τις δεξιότητες και τις γνώσεις τους στη ρομποτική και την τεχνολογία.


Ο διαγωνισμός First Lego League αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για παιδιά και νέους να αναπτύξουν δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν στη μελλοντική τους επαγγελματική ζωή. Μέσα από την πρακτική εφαρμογή, την ομαδική εργασία και τη δημιουργικότητα, οι συμμετέχοντες μαθαίνουν να αντιμετωπίζουν προκλήσεις και να καινοτομούν. Το RoboSociety, με την αφοσίωση και την ποιότητα της εκπαίδευσης που προσφέρει, έχει διακριθεί πολλές φορές στους διαγωνισμούς FLL, αποδεικνύοντας τη δέσμευσή μας στην προώθηση της εκπαιδευτικής ρομποτικής και των νέων τεχνολογιών. Στόχος μας είναι να παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους πελάτες μας και να συμβάλλουμε στη δημιουργία των επαγγελματιών του μέλλοντος.

Συμπεράσματα

Ενδιαφέροντα Άρθρα

Χριστίνα Αγκαλίου

Χριστίνα
Η Χριστίνα είναι η Head Of Operation στην επιχείρησή μας, με πτυχίο στατιστικής από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Με εξειδίκευση στην ανάλυση δεδομένων και τη διαχείριση επιχειρησιακών διαδικασιών, η Χριστίνα διασφαλίζει την αποτελεσματική λειτουργία και οργάνωση του κέντρου ρομποτικής. Η βαθιά της κατανόηση των οικονομικών και στατιστικών μεθόδων συμβάλλει στη βελτίωση της αποδοτικότητας και της στρατηγικής μας ανάπτυξης. Εργάζεται στενά με την ομάδα για να επιτύχει τους στόχους και να προάγει τη συνεχή βελτίωση της επιχείρησης.

Μαρία Ζαχαροπούλου

Μαρία
Η Μαρία είναι η Director Of Preschool Education στο κέντρο ρομποτικής μας, με πτυχίο Εκπαιδευτικού Προσχολικής Ηλικίας από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Με εκτενή εμπειρία στην εκπαίδευση μικρών παιδιών, η Μαρία διαμορφώνει και εφαρμόζει καινοτόμα προγράμματα που ενθαρρύνουν τη μάθηση μέσα από το παιχνίδι και την εξερεύνηση. Η αφοσίωσή της στη δημιουργία ενός ασφαλούς και εμπνευσμένου περιβάλλοντος μάθησης προάγει την ανάπτυξη των παιδιών και την προετοιμασία τους για τα επόμενα στάδια της εκπαίδευσής τους. Η Μαρία εργάζεται με πάθος για να καλλιεργήσει τη φυσική περιέργεια και τη δημιουργικότητα των μικρών μαθητών.

Γεωργία Καραΐσκου

Γεωργία
Η Γεωργία είναι Robotics Instructor στο κέντρο ρομποτικής μας και παράλληλα φοιτήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Με στόχο την ενίσχυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας στον τομέα της ρομποτικής και των νέων τεχνολογιών, η Γεωργία προσφέρει στους μαθητές την τεχνογνωσία και την παιδαγωγική εμπειρία που αποκτά στις σπουδές της. Με πάθος για την εκπαίδευση και την τεχνολογία, καθοδηγεί τους μαθητές να ανακαλύψουν και να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στον προγραμματισμό και τη δημιουργία ρομποτικών λύσεων. Η προσέγγισή της ενθαρρύνει την καινοτομία και τη δημιουργικότητα, ενισχύοντας την εκπαιδευτική εμπειρία των μαθητών.

Κατερίνα Σταθακοπούλου

placeholder-26.png
Η Κατερίνα Σταθακοπούλου είναι Robotics Instructor στο κέντρο ρομποτικής μας και φοιτήτρια στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής στο τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Με βαθιά γνώση στην πολιτική μηχανική και πάθος για την τεχνολογία, η Κατερίνα καθοδηγεί τους μαθητές να εξερευνούν τη σύνθετη σχέση μεταξύ μηχανικής και προγραμματισμού. Με στόχο την ενίσχυση της τεχνολογικής γνώσης και των δεξιοτήτων προγραμματισμού, η Κατερίνα προετοιμάζει τους μαθητές για την πρόκληση της δημιουργίας και της καινοτομίας στον τομέα της ρομποτικής. Με έμφαση στην πρακτική εφαρμογή και τη διασύνδεση θεωρίας και πράξης, η Κατερίνα προσφέρει μια ολοκληρωμένη εκπαιδευτική εμπειρία για τους νέους επιστήμονες και μηχανικούς του μέλλοντος.

Αντωνία Τσούρτη

Αντωνία Τσούρτη
Η Αντωνία είναι Robotics Instructor στο κέντρο ρομποτικής μας, με ειδίκευση στην προσχολική αγωγή από το Πανεπιστήμιο Κρήτης. Με πάθος για την εκπαίδευση και την τεχνολογία, η Αντωνία ενσωματώνει παιδαγωγικές αρχές στη διδασκαλία της ρομποτικής, ενθαρρύνοντας τη δημιουργική σκέψη και την αυτονομία των παιδιών. Με έμφαση στην παιδαγωγική προσέγγιση και την ατομική προσαρμογή, η Αντωνία βοηθά τους μικρούς μαθητές να ανακαλύψουν τον κόσμο της τεχνολογίας μέσα από παιχνίδια και δημιουργικές δραστηριότητες. Με την εμπειρία της στην παιδαγωγική και τη ρομποτική, η Αντωνία προωθεί την ανάπτυξη των δεξιοτήτων και την ευφυή εξερεύνηση τεχνολογικών λύσεων σε νεαρή ηλικία

Χρήστος Παπαδόπουλος

Χρήστος

Μάρκος Λύτρας

Μάρκος

Γιώργος Λάμπρου

Γιώργος Λάμπρου
Ο Γιώργος Λάμπρου είναι ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης του RoboSociety, ένα πρωτοποριακό κέντρο νέων τεχνολογιών. Εξειδικευμένος στον τομέα του web design και κάτοχος πτυχίου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, έχει εκτενή εμπειρία στην εκπαιδευτική ρομποτική και τις νέες τεχνολογίες. Με συμμετοχές σε πανελλήνια πρωταθλήματα όπως το First Lego Leaque και παγκόσμια πρωταθλήματα, όπως το FIRST Championship στο Houston των Ηνωμένων Πολιτειών. Στοχεύει στην εκπαίδευση μαθητών όλων των ηλικιών και στη συνεχή αναβάθμιση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, προσφέροντας εργαλεία και γνώσεις που θα εξοπλίσουν τους νέους για την επιτυχία στην τεχνολογική εποχή, με αποτέλεσμα την προώθηση της επαγγελματικής ανάπτυξης στον τομέα της ρομποτικής

Χριστίνα Τζάστα

Χριστίνα Τζάστα
Η Χριστίνα είναι η Head Of Education στο κέντρο ρομποτικής μας, με πτυχίο Ηλεκτρολόγου και Ηλεκτρονικού Μηχανικού από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Με ισχυρό τεχνικό υπόβαθρο και εμπειρία στην εκπαίδευση, η Χριστίνα καθοδηγεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, διασφαλίζοντας την παροχή υψηλής ποιότητας μάθησης στους μαθητές. Εργάζεται ακούραστα για να αναπτύσσει και να εφαρμόζει καινοτόμες διδακτικές μεθόδους, συνδυάζοντας την τεχνολογία με την παιδαγωγική προσέγγιση. Η αφοσίωσή της στην προώθηση της εκπαίδευσης STEM ενισχύει τις δεξιότητες και τις γνώσεις των μαθητών, προετοιμάζοντάς τους για το μέλλον.

Ειρήνη Τσέλιου

Ειρήνη Τσέλιου
Η Ειρήνη είναι η Administrative Officer στο κέντρο ρομποτικής μας, με πτυχίο στα Ναυτιλιακά. Με εκτεταμένη εμπειρία στη γραμματειακή υποστήριξη και τη διοικητική διαχείριση, η Ειρήνη διασφαλίζει την ομαλή λειτουργία των διοικητικών διαδικασιών και την επικοινωνία μεταξύ των εσωτερικών και εξωτερικών εταίρων της επιχείρησης. Με την προσήλωσή της στη λεπτομέρεια και την αποτελεσματική οργάνωση, εξασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία του γραφείου και την υποστήριξη των εργαζομένων και των πελατών μας.

Δήμητρα Μπούζη

Δήμητρα Μπούζη
Η Δήμητρα είναι Robotics Instructor στο κέντρο ρομποτικής μας, με εξειδίκευση στο web design και την ανάπτυξη λογισμικού. Με πλούσια εμπειρία στη διδασκαλία της ρομποτικής και των νέων τεχνολογιών, η Δήμητρα ενθαρρύνει τους μαθητές να εξερευνούν και να καινοτομούν στον τομέα της τεχνολογίας. Με την προηγμένη κατανόησή της στον σχεδιασμό ιστοσελίδων και την ανάπτυξη λογισμικού, η Δήμητρα παρέχει στους μαθητές τις δεξιότητες που χρειάζονται για να δημιουργήσουν και να προγραμματίσουν τα δικά τους ρομποτικά έργα. Η διδακτική της προσέγγιση ενισχύει τη δημιουργικότητα και την αυτοπεποίθηση των μαθητών, ενθαρρύνοντάς τους να επιτυγχάνουν το μέγιστο δυναμικό τους στον κόσμο της τεχνολογίας.

Κάλλια Χαρισούδη

Κάλλια Χαρισούδη
Η Κάλλια είναι Robotics Instructor στο κέντρο ρομποτικής μας και φοιτήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Με βαθιά αγάπη για την εκπαίδευση και την τεχνολογία, η Κάλλια συνδυάζει την ακαδημαϊκή της γνώση με την πρακτική εμπειρία στη διδασκαλία της ρομποτικής. Καθοδηγεί τους μαθητές να εξερευνούν τον κόσμο της τεχνολογίας και της προγραμματιστικής λογικής, ενθαρρύνοντας τη δημιουργική σκέψη και την επίλυση προβλημάτων. Με στόχο την ενίσχυση των δεξιοτήτων των μαθητών στον τομέα της τεχνολογίας, η Κάλλια προετοιμάζει τους νέους για την πρόκληση και την επιτυχία στον σύγχρονο κόσμο.

Νίκος Βανικιώτης

Νίκος
Ο Νίκος είναι Robotics Instructor στο κέντρο ρομποτικής μας, με πτυχίο στο Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών. Με ειδίκευση στην εκπαίδευση και την τεχνολογία, ο Νίκος συνδυάζει τις τεχνικές του γνώσεις με την παιδαγωγική προσέγγιση για να καθοδηγήσει τους μαθητές στον κόσμο της ρομποτικής. Με στόχο την ενίσχυση της δημιουργικότητας και της τεχνολογικής κατανόησης, ο Νίκος ενθαρρύνει τους μαθητές να αναπτύξουν δεξιότητες προγραμματισμού και μηχανικής σχεδίασης. Με την προσωπική του δέσμευση στην εκπαίδευση και την ανάπτυξη των νέων, ο Νίκος είναι ένας καθοδηγητής που εμπνέει και καθοδηγεί τους μαθητές προς την επίτευξη των εκπαιδευτικών τους στόχων.